Aveți o discuție despre vaccinuri? Rețineți aceste sfaturi

sept. 4, 2020 | News, Management

Clientul dvs. anti-vaccin s-ar putea să nu se răzgândească niciodată, dar puteți încerca câteva abordări diferite.

Probabil că sunteți familiarizați cu tendința crescândă a clienților, care se tem că vaccinurile le vor răni animalele de companie. Poate fi dificil sau chiar imposibil să îi convingem. Cu toate acestea, unii clienți își pot schimba părerea despre vaccinuri dacă le abordați empatic.

Iată câteva sfaturi care te pot ajuta:

    • Nu dezbateți pe tema vaccinurilor de bază. Ele sunt necesare.
    • Nu presupuneți că clienții dvs. înțeleg cum funcționează vaccinurile.
    • Trasați paralele cu sănătatea umană, dacă este cazul – de exemplu, recentele focare de tuse și rujeolă ca urmare a creșterii numărului de persoanele care nu și-au vaccinat copiii. Educați, nu speriați.
    • Încurajați dialogul cu clienții dvs. întrebând despre preocupările acestora, folosind fraze de genul „Spuneți-mi mai multe despre…” sau „Ajutați-mă să înțeleg, astfel încât să vă pot sfătui cel mai bine.”
    • Examinează-ți propriul mod de reacție- ți se pare că ești supărat sau rigid?
    • Nu o lua în nume personal. Chiar dacă se simte ca o respingere a rolului tău de consilier înțelept atunci când clienții refuză să-ți urmeze recomandările despre vaccin, nu este vorba despre tine.
    • Mai presus de toate, nu uitați că clientul dorește să fie ascultat, dorește să fie respectat, caută informații credibile, dorește consimțământul informat și dorește să fie implicat în deciziile cu privire la asistența medicală a animalului de companie.

Dacă dați dovadă de înțelegere și sunteți dispuși să le ascultați opiniile, s-ar putea să fiți surprinși de rezultat. Și, dacă nu … puteți decide cum să acționați mai departe.

Material preluat integral și tradus de pe www.veterinarybusiness.dvm360.com.

EVENIMENTE