Home varianta Oana

Conf. Univ. Dr. Bogdan Alexandru Vițălaru, despre obstacolele în marketingul cabinetului veterinar

Conf. Univ. Dr. Bogdan Alexandru Vițălaru, Președintele Societății Române de Nefrologie Veterinară Hemodialivet, alături de Elena Badea, Managing Director ‎la Valoria Business Solutions, au purtat un dialog despre obstacolele care pot apărea în promovarea unui cabinet veterinar, dar și despre soluțiile și strategiile pe care le pot aborda cabinetele veterinare pentru o poziționare corectă pe piață.

PROFESIONAL

Virusul pestei porcine ar putea fi transmis de insecte. Vaccinul are eficiență 100%

Virusul pestei porcine provoacă ravagii la nivel economic, infecția având o rată de mortalitate de peste 98%. Recent, cercetătorii de la Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară (USAMV), în parteneriat cu Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA), au descoperit că virusul pestei porcine ar putea pătrunde în fermele de suine prin intermediul insectelor.

COMUNITATE

Dr. Giulia Nădășan Cozma, Cabinet Veterinar Giu the Vet, Arad: Pandemia a adus și aspecte pozitive

Atenția sporită acordată animalelor de îngrijitorii acestora, datorită timpului petrecut împreună, dar și digitalizarea fluxului de lucru, prin prisma programărilor, sunt doar două dintre efectele pozitive ale pandemiei, în opinia Dr. Giulia Nădășan Cozma, Cabinet Veterinar Giu the Vet, Arad. Într-un interviu pentru platforma MedicinaVeterinara.ro, medicul a mai pus pe listă și faptul că ”toți am învățat să fim mai răbdători și mai înțelegători, în această perioadă”.

TECH

EDUCAŢIE

Ziua Interacțiunii Om-Animal, în campusul USAMV Cluj-Napoca, de 1 Iunie

Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară (USAMV) din Cluj-Napoca și Universitatea Babeș-Bolyai (UBB) se bucură să anunțe că, după doi ani de la ultima ediție în aer liber a unui eveniment iubit de întreg orașul, Ziua Interacțiunii Om-Animal (ZIOA), acesta revine în circuitul de organizare chiar de Ziua Internațională a Copilului – 1 Iunie.

Conferință internațională on-line despre fizica și chimia alimentelor la USAMV Iași

Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară ”Ion Ionescu de la Brad” din Iași (USAMV) va organiza cea mai importantă conferință despre fizica și chimia alimentelor din Europa. Este vorba despre cea de a XIV- a ediție a ”The International Conference of Food Physicists – ICFP 2020” care este programată a avea loc între 5 și 6 noiembrie 2020, via ZOOM.

PARTENERII COMUNITĂŢII DE MEDICINĂ VETERINARĂ