Reconstrucție de brand și strategie nouă de marketing pentru Vetro Solutions

Dec 15, 2020 | News

Vetro Solutions, companie aflată în topul distribuitorilor de medicamente și servicii dedicate medicinei veterinare, devine ”vector de schimbare” pe piața de profil locală, în urma procesului de reconstrucție de brand, a noii identități vizuale și strategiei de marketing realizate de Brandocracy. Vetro Solutions este unul dintre cele mai noi proiecte finalizate de echipa de consultanți de la Brandocracy – conceptul lansat  în urmă cu trei ani de Anca Rarău, fost director de marketing al Băncii Transilvania și BCR.

”Vetro Solutions este unul dintre cele mai frumoase și, totodată, provocatoare proiecte pe care le-am derulat în acest an. Este vorba despre un brand 100% românesc, construit de antreprenorul Dumitru Fodor, într-un domeniu relativ nou pentru România: piața medicală veterinară. Este o afacere de suflet pentru care compania și-a stabilit obiective clare – poziția de lider de schimbare, dar și suport pentru medicii veterinari pe o piață în plin proces de creștere.”

 

Citește mai mult pe Profit.ro

EVENIMENTE